Tuesday, April 30, 2013

Terima kasih (song for thom yorke) by tri hadzir



Lagu-lagu tri buat aku senyum sendri..
Lagu-lagu fynn buat aku tenang dalam hati..
Lagu-lagu aku? 
Huh.. Hanya dalam mimpi..
Seni ku kelaut mati..
Tak pernah ada nilai..
Nanti lah..
Kalau-kalau aku jumpa pemilik kuku yang cantik bergoaty yang bisa bermuzik berseni!




Aku kan tetap disini
Masih tersipu menyanyi
Lagu-lagumu
Yang membunuhku

Tak pernah walau sekali
Aku berhenti berlari
Mengejarkamu..
Menandingimu..

Mendayu-dayu hasil karyamu
Ku pemuja mata kirimu
Ku peminat radio dilehermu

La la la la

Alunan halus teliti
Jerit seni kata hati
Bagai pelangi
Mewarna langit

Teguh mana kau berdiri
Bukankah kau makhluk asing
Berwarna kuning
Memetik tali?

Dan kepadamu
Ku berterima kasih
Ku berterima kasih

Dan kepadamu
Ku berterima kasih
Ku berterima kasih

No comments: