Monday, April 29, 2013

Hibernasi-

Sekotak tisu.
Seekor Boya yang lencun..
Huh... Boleh tahan bangang abadi gak aku..
Semua gara2 rendu..
Bukan rendu pada manusia2 bodoh tu..
Tapi pada insan2 tersayang yang dah pergi tinggalkan aku..

Dulu oden slalu pesan..
"Don't express yourself through stupid things!"
Tendang bola tengah-tengah padang waktu malam.
Angkat carpet bawak p laundry room basuh pakai tangan sambil pasang lagu skinhead kuat2..
Those are stupid things..
Orang nampak apa kita buat.
Orang tau kita tengah marah..

Oden kata..
"Kalau marah pegi masuk bilik air..mandi!"
Sejukkan hati..
Orang tak nampak.. Orang tak tau apa kita rasa..
Tapi tu kalau marah...
Ini malam aku tengah rendu..
Macam mana plak tu.?

Mungkin sama jugak lah kot aplikasi nya..
Tapi aku dah ter ekspress lak rasa tu..
Biaq pi lah..
Ini kali je lah..
Biar lah kalau org tau pun..
aku pun ada bodoh nya..
Ada bangang nya jugak..
Paling2 pun sorang ahmadzaidi je yang baca..
Tak mungkin ada orang lain punya..

Sudah lah.. 
Aku nak pg bertapa di bilik mandi!
Berhibernasi dengan hati..


Notakaki: 
Seorang oden itu adalah sahabat-abang yang aku tak pernah ada-yang paling memahami walaupun da berbelas tahun tak jumpa.. #missyoulahmyblackcoffeehoney!


No comments: