Saturday, April 27, 2013

jess and nick! - ini gambar candid yang sangat lama-

Aku agak bosan arini..
so aku upload gambar lama..
semua gambar candid..
gambar 25 march 2012.
masa ni ayie ajak aku p perpat..
ada client oversea katanya..
so aku pun menempel lah kat celah2 pose dia..
ini jess dan nick..
aku lupa lak diorg dtg dr china ke taiwan ke hongkong ntah... 
dari mana ntah..
datang buat pre-wedding kat malaysia katanya.
ni session last diorg sblum balek ke negara diorg..
sblum ke perpat dgr2 diorg shoot kt cameron ngan photographer lain..
diorang sanggup booking pre-wedding session ngan ayie lpas tgk gambar2 ayie kt http://mohdrazali.com/


notakaki:
boleh tengok gambar2 jess and nick yang ayie shoot kat http://mohdrazali.com/portraits/jessie-nick-pre-wedding-part-2/


























































Arghh,.. Skali lagi compaq aku mempermainkan visual ku..
Bila di view di devices apple habis kaker bercelaru..
Hilang effect dreamland..effect fantasy.. Smua kuning tahap dewa...
malas lah aku nak kejar white balance tu...
Compaq ni mmg x bley di buat mengedit lah.. Huh




No comments: