Thursday, April 18, 2013

Fahrin Ahmad..

Ini cerita lama-


Last week the boys ada job kt studio..
Shoot tudung n baju on friday..
so on wednesday lpas p pasar mlm cari char kue teaw..
Aku pun start lah kuar kan bakat yg aku warisi dr mak..
Kalau post lpas2 aku admit aku x de mewarisi langsung bakat seni abah.. Tp bakat  yg satu ni aku pasti mmg aku warisi dr mak lah kan..
I'm master in this hokey!
Aku tau the boys mmg x suka aku bebel..
So aritu aku start ah bebel..
Alang2 dah boss buka topik suh bawak vacuum cleaner sbb ada job jumaat tu.. Amek kesempatan ah kan..
Aku pun start ah bising suh kemas sudio..
Berhabuk giler ah..
Sana sini sawang..
Nak kata xde penyapu aku da beli kan..
Alang2 buka topik lah kan...
Alang2...!

Boss mmg x suka aku bebel..
Kalau aku bising dia mesti buat apa aku suh punya..hahaha..
So nak di jadikan cerita.. Aritu kami pun mengemas....
Menyusun.. Menyapu..
Membasuh... Menghias...
Semua lah.. (Kecuali kawasan kerja boss..sbb malas nak alihkan barang2 dia)
Lepas beberapa jam mengemas baru rasa puas hati... smua nampak kemas n organize..Berkilat sey.. (Tak tau lah bapa lama bertahan nya tu)

Lepas kemas.. Muka aku start gatal2.. Maklum ler aku kan allergy to dust selain allergy to beberapa jenis makanan...
Aku pun p rembat ah facial cleanser boss..
Masa cuci muka tu.. Tetiba terbuat lawak sendri...
Tp lupa lak nak kasitau diorg..
Dlm kereta on the way back baru teringat...
Aku pun tanya lah kt amad didi...
"Muka aku cam fahrin ahmad x?"
Dengan muka blur dia tanya "awat?"
Aku kata " tadi kan aku pakai pencuci muka areteam..Garnier for man...so muka aku cam fahrin ahmad tak?"

LoL..
EPIC FAILED!




Ini sesi mengemas sdg berlangsung...




Ini plak sesi merehatkan diri...

2 comments:

Unknown said...

wakakakaak aku blur time tu sebab sedut banyak habuk barangkali

-Namakuaku- said...

Haha.. Skali lagi pow pencuci muka areteam mesti trus jd fahrin ahmad! Ahahhaha