Tuesday, April 9, 2013

Life is an art..!

Abah ku orang seni...
Ok..  Guru seni lukis paling tepat nya...
Minat fotografi...
Minat muzik p.ramlee dan alleycats..
Perekacipta.. Kreatif mengalahkan mcgyver...
Aku?
Gagal subjek pendidikan seni waktu tingkatan 4... Gila kan?
Minat fotografi macam abah.. Tp hasil ku..? Ke laut!
Minat muzik ..tp ... Sepatah chord pun aku x tau...
Merekacipta?? Lagi lah jauh kann?
Satu seni pun x lekat pada ku...
bebai tahap gaban...!
Mana hilangnya darah seni abah tu?
Puas dh aku cari...aku selongkar dalam diri ku..
Akhirnya aku pasrah...
Aku redha...
X semua bakat dan minat boleh di wariskan...
Maka... Tersadai lah aku dalan seni kehiupan ku ini..!
Bukan seorang pelukis, bukan seorang pengkarya seni.. Bukan juga jurugambar hebat.. Apatah lagi perekacipta...
Aku sekadar peluah bicara.. Penginterpretasi rasa hati...


Namaku aku-
12:23am
April 9, 2013.



P/s: selamat ulangtahun buat adik aku.. Mohammed farish.. Semoga dipemudahkan urusan dunia dan akhirat kamu..





No comments: