Tuesday, May 21, 2013

Terima kasih duhai lelaki...

Setelah lebih setahun ....
kau lafaz juga status permilikan besi itu..
Terima kasih duhai lelaki..
Tak perlu lah dijunjung besi seketul itu di alam sana nanti..
Terasa ingin aku menari-nari gembira...
Lega yang amat rasanya hati...
Mujur..!

Besi seketul itu...
Hadiah tanda kasih sayang kata mu..
Tanda aku pernah wujud di hati kata mu...
Tergelak kecil aku di buat mu..
Giler sayang sebegitu kau pada aku?
Mungkin sbb sayang tu lah kau pijak2 hati ku?
Giler !

Tapi apa aku kira...
Janji aku tak berhutang apa2 lagi dengan mu..
Harap kau halal kan semua yang terbagi pada ku..
Sepertimana nya yang terbagi oleh ku pada mu..
Tak perlu lah kamu mengucap lagi rendu..
Tak perlu dibuktikan masih kamu gunapakai hadiah dariku..
Kerna tak mungkin aku terbeli lagi pujuk rayu mu..
Tak mungkin lagi.!
Walau dalam mimpi...!


Terima kasih duhai lelaki..


-Namakuaku-
May 21st, 2013
07:42am

No comments: