Tuesday, May 21, 2013

Halusinasi pengimaginasi-

Malam yang sepi..pi..pi...
Pak mat jual topi..pi..pi...

Haishhh apa ternyanyi lak ni..
Ni nak story..
Td petang aku ngan beberapa org buddies p mkn steamboat kt rawa taman daya-
Lpas sesi troll mentroll.. Tunggu menunggu.. Pusing memusing..
Akhirnya sampai gak kami ke rawa..
Apa lagi.. Sesi menketedarah pn bermula...
Au cam biasa lah..
Perut mmg ada 4 tp x semua boleh mengembang... Maka tidak lah aku jadi juara makan nya...
Juara raja makan jatuh pada ayie lah kan..yang ratu makan nya of course lah achmal istri ayie..
Tapi aku bukan nak cerita bab makan...
Aku nak cerita..
Td aku kena drive balek..
Mmg janji Nya gitu ngan buddy aku si amad didi tu,,
Dia suh aku pilih nak drive pg atau balik..
Sbb nek bibah auto.. Aku pilih utk drive balek ah..
Sbb mlm x banyak keta..
Hahaha
Bijak x aku?
Nak di jadikan cerita..
Sampai umah..
Boleh lak si amad didi ni kasitau aku..
Td dia nampak tanglung..
Aku pn dgn lurus nya terfikir... Tanglung? Owh ok.. Tanglung terbang- tapi ni bkn time chinese ceremony yang duk p bakar tanglung..
Ada lah dalam 30 saat aku nak tangkap..
Owh ok fireball..
Cakap lah bebola api.. Cuih
Maka dgn penuh rasa 'naseb baek aku tak nampak' nya..
Aku pn slumber tanya ktne.. Bentuk macam ne.. Tinggi ke rendah ke..
Amad didi pn kata ntah ler...dia nampak bulat laju jer 500m sblum trafic light pt madirono..sampai tertoleh2 belakang katanya nak confirmkan lampu ke apa...toleh2 xde lampu pn katanya,,
last2 dia kata angap je lah bayangan.. 
Aku dgn confident ni..cakap dalam ati Naseb aku tak nampak..
Cam brani2 jer ni tanya banyak2 soalan.. Ngan maintain tak seram..
Amad didi siap pesan suh mandi ngan baca ayat qursi td..
Aku yang Kononnya cam tak takut ni.. retweet balek suh baca beberapa surah n ayat al-quran..

Pastu tiba2....
Tiba2 je aku rasa.....
Bulu roma meremang lah plak..

Daymnnn..
Seram lah plak...
Mandi pn blum lagi ni..
Badan da bau steamboat ni..

Aku cuma nak cakap ni..
Weh aku seram weh..
Camne nak g mandi ni...?
Terbayang lak weh.. Cuih!
Perangai kan?
Asal dgr cerita seram terus imagine macam2.. PuiH!

Wkakakakakakaka

Sekian!

Notakaki...
Mujur amad didi x cerita time dlm keta.. Klau x mmg aku x kuar lah dr keta tu selagi dia x teman aku sampai depan pintu...
Akekekkeke

2 comments:

Unknown said...

hahahahahaahaha terbaik kannn

-Namakuaku- said...

Sangat lah kan!
Tiba2 rasa seram nok!