Friday, May 25, 2007

ThUmB ViRuS!!~

aku rasa jari aku da kena virus lah!!~

lately jari aku da macam x gheti brenti dari sending message to this maxis number...i don't know why but dalam sehari tu mesti jari aku automatic p send sms kat no tu....aku memang jenis yang x gheti stop kalau da sms..tapi rasa nye mesti owner number tu rasa terganggu ngan sms aku...

bkn stakat sms ...ym pun mcm tu gak... da nampak id dia invisible tapi masih nak send msg...rasa nyer dia log in as invisible pun sebab malas nak layan aku kot...hahaha...

sms pun susah nak delivered..maybe dia sajer off bosan dgn my sms? who knows..hehehe

kenapalah aku ni xleh brenti sending sms ...apa lagi kalau aku da taruk actv5..hehe...kadang2 kesian gak ngan actv5 actv5 aku.mesti buhsan ngan aku...

skang ni the best way to do is to off my phone setiap kali aku rasa nak sms...tapi off pun kejap je... mana hp aku pernah off..hahaha...

aku slalu macam ni..kadang2 ngan dak murul member baik kat maktab aku pun aku sms x brenti..kna plak dia mmg mcm kau gak..hehe

virus kah ini??

atau am i getting weird and weirder??!! isk isk isk


p/s: kadang-kadang sampai 36 hours aku cuba x sms sebab takut org buhsan ngan aku tapi dia plak yg sms aku...so sampai bila nak brenti ek?

tapi bila x sms ghindu plak nak sms!! ye ke??

No comments: