Thursday, May 17, 2007

tito always got headache!!~

tito a.k.a ct come (dia yg taruk nama dia ct come kat phonebook aku dulu) ni kawan aku kat kc...dulu kami rapat lah jugak...dia ni sejak dulu memang jiwang FeSO4 gak lah... lpas dia blah dari ukm, lama giler aku x dpt contact dia...nasib baik ade no phone umah dia kat kg...dpt r aku contact dia smula...

dulu dia ni chubby tp cute giler...skang ni aku tgk gambar kat friendster dia..mak aih...kecut!!~ rupa2nya dia frust bercinta...sian kat dia...sampai skang asyik kecundang bercinta je...sampai kecut plak tu...harap2 dapat lah dia cari calon suami yang boleh bahagiakan dia...rasa-rasa lah kan kalau aku frust bercinta bleh kecut macam dia ke? muakakakaka....

apa pun aku tetap sayang dia!!~ she's one of my 'bestest' buddY!!~ sebab tu aku wish dia dapat apa yang terbaik untuk diri dia!!~ hehehe....


p/s: jangan frust sampai demam teruk lg ye!!~ karang kecut lg dah x cun...

2 comments:

kasih said...

Huuhuu..'ct come' tu kira sesuai aar dgn aku coz masa tu aku mmg comei pon.ekekee..jgn marah aar ya..gurau jer! Erk pepon correction ekk..aku bkn kecut sbb frust laa..pas kuar ukm tu aku kaw2 punyer diet, hikk..tu yg kecut giler tu. skang ni kira ok la berat 50-52kg coz ms 2002 tu berat aku 47 kg jer..giler! Ehemm..yg aku btul2 frust sbnrnya dgn si hasmizal tu jer..xder laa smpai kecut kot, cuma sedih jer coz kasih sayang aku ngan dia xkesampaian. hikk..alaa aku ok jer laa! jgn risau heehhh..:)Ermm semoga makbul doa ko yan..

-Namakuaku- said...

huhu..!!~ idup CT!!~