Thursday, June 26, 2008

SimPLe QuEsTioN .. ComPLicaTeD anSweR!!~

kelmarin aku dapat satu soalan nih via phone...tengah sembang2 tetiba dia kata "sayang kita tak?" aku ingat aku salah dengar...3-4 kali gak aku tanya "ha..! apa?" sampai dia ulang perlahan2...aku cuma mampu kata "alamak...! susah nyer nak jawab"...last2 dia kata "senang je nak jawab..ye atau x..kalau saya..kalau sy suka sy ckp ye kalau x ckp x lah.."..aku x mampu cakap apa2 lagi...jenuh jugak lah aku putar belit alam...mcm nak migrain aku menepis di sana sini... masalah nyer bru je knal..tu pun via phne.. jumpa pn x ..stakat mms pic je..

gila btol r dia tu.. x knal aku sudah bg soalan yg sukar di jawab...kalau sudah knal mau dia cabut x cukup tanah..hahah...sian dia.. org yg knal lama dgn aku pun blum ade yg brani bg soalan mcm tuh..hahah..tapi apa pun aku tetap appreciate friendship yg dia hulur kan... kalau kami da knal lama mungkin akan ku consider juga menjawab soalan tu..tp skarang ni mungkin emosi aku dalam keadaan kucar kacir.. dan dalam usaha membaik pulih sistem kekebalan nye seperti 7-8 thn dulu.. skarang ni dinding besi liver aku tu dah karat.. hampir2 bocor bila feso4 memenuhi setiap ruang...tapi nasib baek r bila aku mula nak lupa diri..ade smangat yg tarik aku kembali ke alam nyata..muakakaka..memalukan sungguh!!~ hilang rock aku..hilang ego aku..mcm mana ntah aku leh terlalai sekejap...malu sunggu aku dgn diri aku..apa lg dgn "subjek" yg berjaya menghakis besi2 tu.. gila ah..serius beb malu giler... sbb tu i'm trying to hold back...tp...kdg2 terlepas jugak.. aku pun insan biasa gak..

silap aku gak...mata kadang2 tersalah lihat... telinga kdg2 tersalah mendengar... mulut kdg2 tersalah bicara...hati kadang2 tersalah duga...otak kdg2 tersalah tafsir...apa lah nak jadi ye....bodoh lg hina sungguh rasanya...





-aku cuba menjadi aku yg dulu....!!!-
.........mampukah aku???!!~............

9.03pm/jun 26th 08/my heavenly room!!~

No comments: