Wednesday, April 7, 2010

bubbye kenangan.... [after 30 okt 2009]

archieve ym aku gone! meriah kan?? ade 8-9 im jer... sgt daym lh... ilang dah memory aku..huhu **grief**-

aku sangat sedey!

sebab kn aku ni short term memory loss aku sangat memerlukan archieve msg n saved sms....tp da takdir... aku saved.. bila paste kt folder...?? daymnnn tggal skit...
aritu satu folder sms kt hp aku ilang....ni archieve ym lk... sangat x bley nk trima!



kawan aku kata ...

"sabar2 yana.... mak aku selalu pesan yang mende kita kalau ilang, tu maknanya kita akan hilang mende yang lebih bermakna... so ia jadi peringatan agar kita terus berhati2 sblm mende yang lebih penting ilang sis.."

"kdg2 apa yang kau simpan utk mengingatkan kau kpd perkara2 yang tak best sebenarnya jadi macam satu kanser yang akan terus merebak...."...


aku kata ...

"aku x ready utk kehilangan bnda penting tu.. dan proses kemoterapi sangat saket ...ok!"


aku akan cuba mengadaptasi keadaan...!!~


"Rabbi Yassir wa la tu'assir. Rabbi tamim bil khair" ...
-O Allah, make it easy, and do not make it difficult. O Allah, make it end well-




Life is a precious gift... u're my precious gift sent but won't stay.... (-_-')



grief....



"Rabbi Yassir wa la tu'assir. Rabbi tamim bil khair" ...
-O Allah, make it easy, and do not make it difficult. O Allah, make it end well-

No comments: