Sunday, March 14, 2010

Terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati...

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau aku tersungkur lagi..

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau aku tak mampu berpura2..

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau aku terpaksa berlakon demi menjaga kehormatan nya..

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau lakonan ku di salah erti..

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau aku di tuduh bersetongkol..

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau dia tidak mempercayai ku lagi..

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau dia menjauhkan diri..

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau dia meminta ku utk tidak mencari nya lagi..

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau aku terjatuh dan terduduk di saat aku perlukan segala penguat semangat yang ada untuk kembali pulih..

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau aku menangis lagi..

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau aku musnah kembali..

terima kaseh kepada keikhlasan dan ketulusan hati kerana engkau hati ku mati..!!~




kerana ikhlas dan tulus nya hati ku kini aku kembali saket....sangat saket!
telah ku cuba seikhlas mungkin menerima nya.. setulus mungkin kepadanya namun aku tetap terluka.... telah ku cuba menutup cela nya.. tapi aku di tuduh bersetongkol... aku keliru... aku jatuh lagi setelah di bangkitkan oleh nya... kini aku tidak mungkin bisa bangkit lagi... biarlah hatiku mati di sini... mati bersama chenta yang pernah singgah membahagiakan diri ini...
smuga bahagia mengiringi kehidupan nya....


No comments: