Thursday, April 26, 2007

Am I DreaMinG??!!~

Another fave song!!~

Ku ingin terbang ke awan
Menggapai bintang bintang
Dalam kegelapan malam

Ku idamkan satu taman
Dan jua mahligai
Yang Indah Tak Ternilai

Tapi semua Hanya Khayalan
Yang Bermain dalam fikiran
Tak mungkin dapat ku bertahan
Yang tinggal hanyalah impian

Namun ku masih menchoba
Untuk Punya segalanya
Walaupun bertahun lama
S’moga kan terlaksana

~MiMpi By Gerhana SkaCinta!!~




p/s:

Mimpikah aku di dunia realiti ini…
Berdiri gah seperti Permaisuri
Namun..Ku hanya mampu duduk termanggu sendiri
Memikirkan apa sedang terjadi

Ingin rasanya keluar dari kepompong ini
Berusaha untuk berdikari
Meninggalkan segala yang terbungkam di hati
Meninggalkan alam fantasi ini

Perlukah aku menjelajah kehidupan ini
Menghadapi pahit, maung, onak dan duri
Atau… perlu kah aku terus seperti ini?
Terusan bermimpi di alam realiti…

Mimpikah aku By AlimrahAnaY

-Insanity Strike back!!~-

Wah tetiba rasa macam bdk sastera form 5 beb!!~ hahaha.. x sangka aku leh wat poem bm mcm ni… x kesah lah org nak kata sampah ke apa ke janji aku suke!!~ jiwang ferum sulfat beb…(erk Ferum sulfat = FSo4 = Ferum + Oksigen = karat ke?)
Lama Rasanye x kerah otak macam nie… ingat senang ke nak jd bunga-bunga mcm ni? Time hati gundah gulane je jadik tau..Gila KenTang!!~ akukah ini??? NOT!!~

No comments: